keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

Uusia löytöjä NIKE

Tänään mulla oli hieman ylimääräistä aikaa, joten päätin pyöriä hieman keskustassa.  Keskustassa päätin sitten poiketa kirpputorilla aivan ohimennen ja kannattikin.  Ensinnäkin säästyin vesisateelta, ainakin suurimmalta osin ja toiseksi löysin uusia treenivaatteita. 

Oon aina ollut sellainen kunnon Adidas-tyttö, että aina Adidasta, jos pitää valita Niken ja Adidaksen väliltä. Tänään kuitenkin otin suuren harppauksen näiden uusien treenivaatteiden kanssa. Ja plussani vielä tuo väri ei ole se minun suosikkini, mutta ajattelin, että se voisi tuoda mukavaa piristystä. Vierastan muutenkin neonvärejä, mutta monella ne näyttävät kivoilta treenatessa, joten miksi.

Nikesta olen kyllä kuullut kaikilta vain oikeastaan hyvää palautetta ja onhan heillä todella ihania vaatteita ja kenkiä, mutta minkäs teet. Nikestä ja Adidaksesta ainakin kenkien suhteen  mielestäni on tullut melkoinen kissat vastaan koirat taistelu. Mitä mieltä sinä olet, Nike vs Adidas?

Nyt innolla odotan seuraavaa treenikertaa, milloin pääsen testaamaan näitä. Muutenkin kevät on aina sellaista aikaa, jolloin jotenkin tekee mieli treenata enemmän ja vielä kun on sairastellut ettei yksinkertaisesti ole päässyt treenaamaan.

Toivon, että tämä tuleva kevät sallii mun treenata eikä olisi niin paljoa kiireitä tai sairastelua. Toivon myös sitä teille kaikille, ketkä ovat yhtä innoissaan tulevista treeneistä kuin minä!

2 kommenttia:

Lotta Reunanen kirjoitti...

Mulla lemppari näistä kahdesta nike! Tosi pirtsakoita vaatteita oot löytänyt, neon keltainen on kyllä iiihanan näköinen treenivaatteissa!!

aveclotta.blogspot.fi

Dark paradise kirjoitti...

Ihania treeni vaatteita <3

Ite oon muuttanu Tallinnasta Helsinkiin ja kirjoitan vähän erilaisempaa lifestyle blogia. Käy toki kurkkaamassa :

http://ocealust.blogspot.com

Lähetä kommentti