sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Loman loppu

Nyt on sit lomat ohi... Vähän harmittaa, mutta ei se mitään.  Nykyisin kun on edes muutama päivä lomaa niin se tuntuu jo paljolta.  Joten mun viikko on tuntunu tosi pitkältä, vaikka en ehtinyt toteuttamaan kaikkia juttuja, joita mun piti tehdä. Toisaalta oon tehnyt kaikkea, mitä mun ei alunperin pitänyt tehdä, mutta oon tyytyväinen tähän lopputulokseen.

Kirjoitin mun alkuviikosta viimeksi hieman, joten luonnollisesti nyt kerron mun loppulomasta.  Taisin viimeksi kirjoittaa torstaihin asti...
No, perjantaina en tainnut tehdä mitään ihmeellistä, chillasin kotona.
Lauantaina kävin hiihtämässä aamupäivästä, sillä ulkona oli mukava sää, mutta suksi luisti ehkä liiankin hyvin. Iltapäivästä kokoonnuttiin tyttöjen kanssa ja chillattiin koko ilta. Oli kiva nähdä kaikkia.
Sunnuntaina, yllätys yllätys, kävin hiihtämässä. Mun on nyt vaan pakko päästä hiihtämään vielä kun kelejä riittää, vaikka olisin kyllä voinut aloittaa hiihtokauteni hieman aikaisemmin, heh. Mutta pakko myöntää, että kevät talvella on kyllä parhaat hiihtosäät.
Iltapäivällä kävin leffassa katsomassa La La Landin. Ja täytyy myöntää, yllätyin positiivisesti. Tosiaan menin leffaan ilman odotuksia, mutta olin kuullut monen kehuvan sitä siis oletan sen olevan kehunsa ansainnut.

 Ja vielä koittakaa jaksaa maanantain yli, sen jälkeen se yleensä helpottaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti