sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

Pinkkejä juttuja

Hei! Sain idean, että voisin tehdä postauksen, jonka teemana on jokin värin. Katselin hieman ympärilleni ja päädyin pinkkiin, sillä hyvin monet kosmetiikkatuotteet ovat pakattu tähän kyseiseen väriin.  Nää mun esiteltävät tuotteet on ollut mulla jotkun kauemmin ja jotkut vähemmän aikaa käytössä, mutta pyrin sanomaan jokaisesta jotakin.


Ensimmäinen esiteltävä tuote on Sunsilkin kuivashampoo.
Tämä on ollut mulla vasta vähän aikaa, mutta olen tullut siihen tulokseen, että parempiakin kuivashampoita on olemassa.
Tuote olisi muuten ihan hyvä, mutta aine jää  ainakin mulla näkyviin. Tosin, jos haluaa valkoisia pilkkuja tai harmautta tyveen niin se on sitten eri asia.  Ainakin tämän testauksen jälkeen valitsisin toisen tuotteen, vaikka pakkaus on muuten aika söpö eikä tuoksussakaan ole vikaa.
Arvosana 3/5
Hinta muistaakseni oli 5€ kieppeillä.

Seuraava tuote on Guava lip balm.
Tämä tuote on ollut minulla jo jonkin aikaa ja voin sanoa, että olen ollut tyytyväinen tuotteeseen.  Rasva on pehmeää ja tuoksuu hyvälle sekä tietenkin hoitaa huulia mukavasti. Ainoa miinus on tuo pakkaus. Mulle olisi ainakin helpompaa levittää sitä huulille puikkomaisesta pakkauksesta, kuin tuosta rasiasta.
Arvosana 4/5
hinta oli muistaakseni noin 2€.

Sitten päästäänkin mun luottomerkkiin eli Essenceen. Tuote on tälläkertaa  matt matt matt lipgloss.
Tästä ja muista väreistä tästä tuotteesta olen kuullut hirvittävän paljon negatiivisia kommentteja kuinka tuote ei toimi. Minulla tuote on kuitenkin toiminut, niin kuin sen kuuluukin. Et voi tietenkään odottaa aivan samaa kuin hyvin kalliilla tuotteella, mutta minusta tämä on arkikäytössä täydellinen, vaikka tosin ei ehkä juuri tämä väri ole se minun värini.
Tuote siis jättää huulet mattaisiksi ja tuoksuu makealta.
Arvosana 4/5
Hinta on 2-3€.
























Viimeisenä tuotteena mulla tällä kertaa on Real techniquesin setting brush- sivellin.
Yllätyin positiivisesti kuinka hyvä tää loppujen lopuks oli.  Saa hyvin leviteltyä ja häivyteltyä.
Sivellin osa on pehmeää ja varsi tukeva.
Arvosana 5/5
Hinta oli noin 10€




Tässä oli mun pinkit kosmetiikkatuotteet tällä kertaa. Toivottavati tykkäsitte tällaisesti vähän erilaisemmasta postausideasta.

4 kommenttia:

Marianne kirjoitti...

Ihana idea! :D Ja kivoja juttuja oot tähän löytänyt! Mä oon tänä keväänä jotenkin ihan hulluna kaikkeen vaaleanpunaiseen ♥

https://m-stay-fresh.blogspot.fi/

Sini kirjoitti...

Tää oli tosi kiva postaus! Niin söpöjä nuo pinkit jutut, varsinkin tuo sivellin on ihanan värinen :)
http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

kahvilusikka kirjoitti...

Hauska postausidea :) Söpöjä pinkkejä juttuja

Harriet kirjoitti...

Itse pitäisi hankkia myösuusia siveltimiä. Pitääpä laitaa tilaukseen nuita real technquesin juttuja:)

http://www.harrietgripenberg.com/

Lähetä kommentti