sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Sunnuntai höpöttelyä

Hei! Tänään taas olen höpöttelemässä tänne mun kuulumisia menneeltä viikolta. Nyt kun mietin niin en muista nopeasti kuin väsymyksen ja auringon, mutta kyllä kuluneeseen viikkoon liittyy muutakin. Mulla on oikeastaan ollu vähän kiireinen viikko. Mun on pitänyt kuvailla muutamaakin videoprojektia ja saada niitä vielä editoitua. Lopputuloshan on näin sunnuntaina, että tiedän etten vai yksinkertaisesti kerkeä saada niitä valmiiksi. Lisäksi mun piti käydä kuvailemassa blogiin kuvia, mutta en ehtinyt.

Toisaalta kerkesin tekemään blogiini bannerin, mutten tiedä olenko tyytyväinen siihen, sillä minusta se on hieman oudon muotoinen. Mutta antaa ajan näyttää miten sen kanssa käy.

Salille ehdin tänään ihan yllättäin ja kyllä kannatti. Oli yks parhaimmista treeneistä pitkään aikaan ja Niket oli täydelliset. Kotiin tultuani sitten riittikin tekemistä ja vasta nyt kerkeän kirjoittamaan, vaikka oikeastaan mun pitäs jo olla tekemässä aivan jotain muuta. On se vaan kumma, että se 24 tuntia ei riitä mulla vuorokaudessa mihinkään, kun on kiire ja silloin kun voi ottaa vähän rennommin niin kerkeää tehdä vaikka mitä. Mutta onneksi kaikkien hommien deadline ei ollut tänään.

Mulla olisi ollut ideoita mitä olisin halunnut toteuttaa juuri tänä viikonloppuna blogia ajatellen, mutta ne jäävät nyt vain haaveksi. Saa nähdä mitä keksin postata seuraavalla viikolla, sillä alustavat työt olisi jo pitänyt aloittaa. :D

Nyt kuitenkin mun on tästä varmaan mentävä ja aloitettava tuleva viikko hieman kiireettömimmin.  Toivottavasti teillä on ollut mukava viikko ja ensi viikosta tulee vielä mukavampi! Aurinko alkaa pilkottaa vihdoin harmaan pilviharson lomasta ja ollaan kuukausia, viikkoja, päiviä, tunteja ja sekunteja lähempänä kesää, joten hymyssä suin uuteen viikkoon!

Kuva auringonlaskusta





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti