sunnuntai 7. tammikuuta 2018

18

Hei ja onneks olkoon minulle!



Tänään päätin synttäreideni kunniaksi kirjoitella itsestäni 18 faktaa.  Ai miksi 18?

1. Täytin juuri 18 vuotta

2. Tykkään kirjoittaa runoja

3.  Olen kunnianhimoinen monien asioiden suhteen

4. Pidän erityisistä makuyhdistelmistä

5. Ananas voi kuulua pitsaan tai olla kuulumatta, se ei voi olla niin suuri kysymys

6. Saan kieleni rullalle

7. Olen kiinnostunut oppimaan kieliä, vaikka saatan olla siinä täysin toivoton

8. Perjantai-illat on nukkumista varten

9. Elämä on lahja

10. Kuuntelen rap musiikkia

11. Ääntelen eläimille ja myös ihmisille oudosti. Kaikki ei vain aina ymmärrä.

12. Kotona minulla on melkein aina kylmä. Julkisilla paikoilla lämmin.

13. En yleensä lataa puhelinta öisin.

14. Tykkään chillailla pimeässä/ hämärässä

15.  Taidan keräillä vilttejä (?)

16. Teen listoja asioista, mitä tulen tekemään

17.  Tykkään paistella kananmunia.

18.  Minulla oli hyvä 18-vuotissyntymäpäivä



Tässä  oli pieni katsaus minuun. Kiitos, että luit! Palataan seuraavan postauksen parissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti