torstai 3. elokuuta 2017

kuulumisia ja mietteitä loman lopusta

Hei!
Tänään kirjoittelen kuulumisistani viime ajoilta.  Aikani on mennyt mukavasti heitellen kiekkoa satoi tai paistoi, mutta onneksi olen ehtinyt myös tehdä jotakin muutakin. Olen saanut jonkun pienen flunssankin, mutta onneksi se ei ole menoani hidastanut, vaikka jossakin kohtaa se olisi varmasti ollut paikallaan. Onneksi olen jo melkein ylittänyt sen.  On nimittäin harvinaista, että olen kesällä kipeänä. Tosin tämä kesä on ollut mitä on.  Ehkä siksi tuo flunssakin iski, kuka tietää.


Kesä alkaa loppua ja koulut alkavat kohta. Minulla ei ole löytynyt oikein motivaatiota miettiä edes koko asiaa, koska lomalla löytyy niin paljon tekemistä. Onneksi voin aloittaa kouluni hieman löysemmin kuin viime vuonna, tai ainakin toivon niin.  Olen varmaan se kuka lähtee kouluun ilman kirjoja ja käsitystä siitä, että pitäisi opiskella. Luulisin löytäväni kirjat ja rytmin kuitenkin pian. Luvassa on taas pitkiä seitsemänpäiväisiä viikkoja, koska tehtävää on niin paljon. Hyvästi vapaa-aika!  Ajattelin, kyllä alkaa järjestää itselleni enemmän vapaa-aikaa harrastukselleni tänä lukuvuonna.

 Mutta nyt tähän hetkeen, koska turha murehtia huomista, kun tämä päivä on elettävänä. Tämä kesä on ollut minulle uuden kokeilemista jotenka viimeisimpänä olen tehnyt sushia, mutta siitä ajattelin kirjoitella myöhemmin.  Nyt täytyy vain nauttia viimeisistä lomapäivistä, niin kurjalta kuin se vain kuulostaakin. Siis sana viimeisistä. Tänään lähden heittelemään kiekkoa, koska tuo sade onnekseni loppui ja aurinko tuli esiin.

Toivon teillekkin mukavia päiviä, olivat ne sitten työpäiviä, koulupäiviä, lomapäivä tai mitä hyvänsä!💛



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti