sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

Lyhyet kuulumiset koeviikon keskeltä

Hei! Höpöttelyä nyt viikon tauon jälkeen. Pahoittelen, että en ole ehtinyt kirjoittamaan. Tästä voidaan taas syyttää opiskeluja. Niiden kanssa on aina kiire.

Mitä mulle sitten nyt oikein kuuluu?

Hyvää luulisin. Kevät on koittanut ja jotenkin oon täynnä uutta energiaa, vaikka koulu verottaa siitä edelleen hyvin paljon, muttei niin paljoa kuin talvella.

Tällä viikolla olen päässyt treenaamaan ja se on tällä hetkellä niin ihanaa.  Lisäksi oon käynyt leffassa ja muutamaan otteeseen saunassa rentoutumassa.  Odotan innolla niitä kesäiltoja kun voi mennä saunaan ja katsella auringon laskevan sekä ehkä pulahtaa uimaan. Mutta nyt eletään nykyhetkessä ja nautitaan siitä, vaikka koeviikko painaa päälle kovin ottein.

Voi nyt käydä niin, että seuraava postaus tulee vasta viikon päästä tosiaan näiden kiireiden takia, mutta ei anneta sen häiritä.

Tässä vielä muutama kuva mun näiltä rentouttavilta saunareissuilta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti