sunnuntai 19. helmikuuta 2017

Keilausta ja myöhäistä ystävänpäivää!

Mun piti tehdä tänään eräs toinen postaus, mutta se jää nyt tällä kertaa tekemättä, koska unohdin ottaa muutaman kuvan. Joten se tulee sitten kun saan kuvat otettua.
Tänään kuitenkin ajattelin kirjoitella kuulumisia.

 No mitä mulle sit kuuluu? Tämä ainainen kysymys, johon tällä kertaa voisi vastata, että lukemista, paljon lukemista. Mulla on meinaan parhaillaan menossa koeviikko, vihdoinkin, mutta tietenkin olen jättänyt lukemisen viimeiseen viikonloppuun. 
Viikonloppu ei silti ollut vain pelkkää lukemista. Käytiin kaveriporukan kanssa juhlimassa yksiä synttäreitä keilaradalla. Oli niin ihana nähdä pitkästä aikaa kaikkia<3

Ja sunnuntaina mun oli luettava sitten kokeisiin, mutta kerkesin viettää oikein mukavaa myöhäistä ystävänpäivää, johon kuului mm. iltapäiväteet ja ihanan rentouttava sauna. oli siis kiva päivä, vaikka huomenna onkin maanantai! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti